Londorama

I want to work!

Kategori: Söka jobb

Dags att ta mig i kragen. Sätta på en pepplåt och sluta deppa. Skriva ut hundra CV:n till. Usch vad tråkigt det är att inte har några tider att passa. Kan verkligen förstå nu i efterhand varför jag stannade på Sabis i över två år. Det är sååå tråkigt att söka jobb. Men Eliza Doolittles Pack it up hjälper.

En vecka sen intervjun med Lebéado, och de har inte hör av sig! Försökte mejla dem igår, men mejlet kom tillbaka - fast det var adressen hon hade mejlat mig från. Känns lite lurt. Eller är jag bara misstänksam?

KOMMENTARER:

  • caroline - au pair i london säger:
    2010-08-03 | 14:40:33
    Bloggadress: http://carolinehelenalinnea.blogg.se/

    Svar: Haha jag använder mina "svenska" pengar som jag egentligen borde spara.. ;p får 100 pund i veckan annars

Kommentera inlägget här: