Londorama

Warm up

Kategori: Allmänt

Igår är helt klart svårtoppat. Därför stannar jag hemma. Eller ja, för att ta igen utebliven sömn. Kändes slitet att åka till jobbet i gårdagens svettiga danskläder... efter att ha sovit två, tre timmar. Men solen sken och jag satte mig utanför Westfield och åt hallonyoghurt, briocher och rotfruktschips till frukost med solens värme på mitt trötta ansikte.

Gud vad det var grymma dansare igår på klubben vi åkte till. Det var en av hiphoplärarna på pineapple som tipsat. Han var där och vi dansade house, hiphop, salsa, locking, dancehall... tills vi inte orkade stå upp längre. Då dansade vi sittandes... Galet underbart. Nu måste jag bara smälta allt.

Imorn jobba. Funderar på att gå och lägga mig typ nu. Så trött och vill vara pigg imorn så jag lyckas ta in öppningsrutinerna. På onsdag öppnar jag själv. På kvällen blir det bbq i östra london.
Kommentera inlägget här: