Londorama

Closed

Kategori: Allmänt

Herregud vilken dag. Otrevliga människor, kortläsare som slutar funka i alla kassorna o lite kaos. Hela tiden tänkte jag imorgon är jag ledig, imorgon är det nyår. Kanske låter det som en upplyftande o peppande tanke. Men eftersom jag inte haft mer än luddiga planer kändes det bara stressande. Plus allt så stängde jag. Visste att det skulle bli sent när vi har 5 kassor att räkna o galet mycket kontanter. Var tvungen att räkna 8000 i 20 lappar dubbelt för att vi var 20 pund upp. Löste sig tillslut, men hade den där tanken - tänk om det inte löser sig.

Startade jobbdagen klockan ett på dagen o signade ut kvart i ett på natten. Hemresan skedde i en taxi på Bershkas bekostnad.

Planerna för nyårsaftonen ser nu lovande ut. Jag kommer få tillfälle att bära min festliga paljettkjol, måste bara hitta ett linne att ha till. Gärna med spets. Ser nu fram emot årets sista dag och natt.

Men först, tid för vila. Söta drömmar. Eller god morgon.
Kommentera inlägget här: