Londorama

Möhippa

Kategori: Utgång

Blev en jättefin möhippa igår! Solen lyste och Jeanette var helt ovetande. När helgen hade gått och Andreas haft sin svensexa trodde hon vi hade skippat/glömt bort att fixa möhippa. Stackarn!



Vi tillbringade flera timmar på ett spa och jag fick manikyr (första gången!). Gjorde fransk manikyr o det känns jättefräscht o snyggt, absolut inte sista gången!


Ulrika, systeryster och Emelie

Efter Spa:t tog vi taxi till Grill. Sjukt mysig restaurang o underbar mat. Vi var 12 pers, och fick sitta rätt avskilt vid två stooora runda bord som vi tvingade personalen att flytta ihop. Det blev fördrink, varmrätt o efterrätt. Till huvudrätt tog jag tonfisk som man grillade själv på små stenplattor - hur gott som helst!


Josse, jag och the good fairy

Bruden hade under hela kvällen en fin feutstyrsel med gloria, vingar o trollspö. Hon var väldigt nöjd med klädseln och använde den genomskinliga förpackningen den legat i som handväska (...att den var genomskinlig hindrade henne inte från att ta en mängd tandpetare och annat som stod på borden...)

De mest inbitna (jag, josse, jeanette o emelie) fortsatte till hard rock café för en sista drink. När Andreas kom och hämtade lilla Jeanette var det första hon sa "Jag har druckit så (håller upp alla tio fingrar) många drinkar". Som det ska vara.  
Kommentera inlägget här: