Londorama

Fixa

Kategori: Allmänt

Mindre än 2 veckor tills jag åker nu! Har varit och kollat på laptops och gigantiska resväskor. Resväskorna på åhlens som var så stora som man behöver för en flytt kostade mellan 1000-3000 kronor! Hur mycket som helst ju! Och dessutom har jag inte tänkt på, att ju större väska desto mer väger den. Bara själva väskan väger typ 3-4 kg. Då är det bara 20 kg kvar... 

Idag tänkte jag ringa och boka sängplats på svenska sjömanskyrkans gästhem. Såklart har de telefontid från 16. Och jag jobbar hela dagen till 21.30. Får ringa på någon rast. Blir lite nojjig att sängplatserna ska ta slut.  

Mer saker jag måste fixa:
* överlåta mitt worldclass kort
* ringa radiotjänst o säga att jag inte bor i Sverige o inte ska betala tvlicens...
* kontoutdrag från swedbank, behövs ev. för att öppna konto i London
* skriva ut en massa cv
* fråga om min chef på sabis + på latino deli kan skriva referensbrev på engelska
Kommentera inlägget här: