Londorama

Sjuka drömmar

Kategori: Allmänt

Jag drömde om Kairo inatt. Det är lustigt med tanke på att jag jag har inte hört någon pratat om Kairo på år och dagar. Jag har inte någon anknytning eller dröm att åka till Kairo. Jag kan inte ens komma ihåg att jag någonsin har tänkt på staden.

Å andra sidan drömde jag om ett könsbyte, en man som blev gravid, samt något om krig i Finland. Och så har jag njurbäcksinflammation och går på antibiotika. Missar därför första skoldagen. Var helt sängliggande igår, idag känner jag mig mycket piggare men har fortfarande ont i njurarna när jag andas. Trodde det var lungorna jag hade ont i innan jag åkte in till akuten i söndags. Men nu fick jag mig en väldigt oteoretisk biologilektion.

Sitter och läser i Garp och hans värld, ser på Breaking news, diverse youtubeklipp och läser bloggar. Jag vet hur man sysselsätter sig. Typ en dag till.  
Kommentera inlägget här: