Londorama

Brick lane - Mathimmel

Kategori: Allmänt

Bara att ha i bakhuvudet att jag snart ska till paris ger mig så mkt mer energi. En random kille frågade mig igår när jag var på brick lane "why are you walking around smiling, darling?" Inte på ett sliskigt raggningssätt, utan som att han sett mig le, stannat upp och uppriktigt blivit nyfiken.

Jag har en himla massa bilder från igår. På saker jag vill köpa, saker jag köpte men mestadels mat. Älskar att gå runt bland matstånden, se när de rör runt i gigantiska wokpannor, känna lukterna, smaka lite, välja o vraka. Igår åt jag nygjorda doughnuts, grönsakstempura, chicken tikka, grönsakscurry o ris (i den ordningen). Jag avslutade med en lemon meringue cupcake från ett sött cupcakestånd där allt var mjölkfritt. Tror min matfest gick på knappt nio pund.











Kommentera inlägget här: