Londorama

Shoppingspree for free

Kategori: Shopping

Idag fann jag mig hemsläpandes med två kassar fullmatade med kläder från Bershka. Jag vet att jag sa att jag skulle vänta på de nya kollektionerna innan jag använde upp min christmas voucher, men januari är himla tråkigt utan att köpa något nytt. Och jag fick desto mer för pengarna när jag handlade på rean.
 


En kjol, en klänning, två killtshirts, ett par knästrumpor, en "I hate mondays" top (vårkollektion), en vårjacka och två tröjor. Ibland är kvantitet roligare.





Imorn är jag ledig, men lär ändå vara klädd i Bershka från topp till tå.
(Försöker visa upp mina lila strumpbyxor och favorit knästrumpor i en pose á la Gap.)

Det som fattades att proppa i kassarna var en scarf att vira varv efter varv till den bruna vårjackan, och en mellanstor läderväska.

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: