Londorama

American dream

Kategori: Allmänt

Produktiv dag. Suttit och pluggat till hp på bibblan med Anna. Vi var där innan tio i morse. Lunch på Falafelkungen. Snöade så grymt så jag sökte mig in i värmen på fiket Chokladbollen bara en halvtimme efter och har nu suttit här en timme... eller vänta... Två! Har uppdaterat mitt cv. Och lyssnat på Movits. Tycker cvt ser himla bra ut nu. Kul att se svart på vitt vad man faktsikt sysslat med sen studenten 2007. Ska gå till några väl utvalda ställen och söka jobb inför sommaren.

Spanade lite på kläder igår. Den här våren har det varit mycket amerikanska flaggor ute i butikerna, inte något jag alls känt ett sug efter. Inte heller har jag vurmat för de amerikanska college jackorna. Vi hade några rosa på Bershka som mest fick mig att tänka på Grease. Men igår var första gången jag såg en i mintgrönt. Och jag kärade ner mig. Vilken underskattad färg. Jag kommer leva i denna vårjacka så snabbt jag kommer tillbaka till London. Och tillsammans med mitt chockrosa läppstift... ah vilken färgkick! 

Jag gillar cheerleaderkänslan...var är mina pompoms?


Kommentera inlägget här: