Londorama

Im talking 'bout....

Kategori: Allmänt

Jag har så många oskrivna blogginlägg. Så många uppslag. Som finns i huvudet, eller är uppskriven på någon liten lapp eller i diverse anteckningsblock. Jag skulle kunna skriva om färgen gult. Varför jag blir irriterad av att behöva försvara musiken jag lyssnar på. Vad många dokumentärer jag vill se. Och filmer. Min längtan till London. Hur fridfull en promenad genom gamla stan kan vara. Vad jag gör när jag inte har pysselgrejjer hemma men massa tid. Och nagellack. Vad jag drömt om. Vad som inspirerar mig. 

Har just skickat iväg en 3 sidors london guide till en vän som skulle dit på semester. Blev lite nostalgi när jag kollade på bilder för inspiration. Men kom också på vad jag missat, vad jag vill göra nästa gång jag besöker staden. Och hur jag ändå inte saknar att bo i London permanent just på vintern. Förutom dekorationer och julbelysningen. Harrods, Carnaby street, London eye och Regent street är fruktansvärt vackra med tusentals lampor som inramning.






Jag skulle kunna skriva om min pepp inför julen. Eller hur himla bra Midnatt i Paris var. Om att jag också skulle kunna ta en tidsresa tillbaka till 20-talet. Eller att jag helt enkelt banne mig ska lära mig dansa charleston.   
Kommentera inlägget här: