Londorama

Double heartbeats

Kategori: Allmänt

Jag har börjat ha min engelska telefon påslagen. Det är knappt någon som har det numret. Därför kändes det overkligt när jag hade fått ett röstmeddelande. Efter en hel del trixande (hade inga pengar för att ringa upp röstbrevlådan) hör jag en brittisk röst som vill att jag ska komma på intervju. Overkligt. Jag är ju fortfarande i Sverige...

Intervjun är 3e maj, samma torsdag som jag landar i London. Har skickat iväg cv till två ställen. Miss Sixty ville att jag skulle komma dit personligen. Det andra, som hörde av sig nu, var det japanska streetwearmärket Superdry. Herregud vad jag får fjärilar i magen. Plötligt känns det inte ens som jag kan prata engelska. Fick lyssna tre gånger för att vara säker på att jag skrev ner rätt telefonnummer. Flashback från grundskolans hörövningar... Oh my, oh my!

Kommentera inlägget här: