Londorama

Purrfect!

Kategori: Allmänt

Nice helg! Åkte direkt efter jobbet igår till Sophie. Hon hade förberett fajitas och köpt cava så det var bara att hugga in. Vi fixade oss i ordning i lugn och ro och runt halv ett gick vi in på London-filialen av ibiza-superklubben Pacha. House och dans för hela slanten där. I 12 cm klackar. Inget problem alls för jag svävade på moln av musiken som gick rakt in i blodsystemet och lämnade kroppen med en känsla av viktlöshet och total lycka. Mer houseklubbar kommer det definitivt bli! Ministry of Sounds är nästa på min "super-klubbslista".
 
Jag hade bestämt mig för att sova över hos Sophie och det var så skönt att ha sällskap på nattbussen hem. Vi vandrade barfota på svalkande gatustenar när verkan av nattens fysiska aktivitet kommit ifatt. Vi damp ner i sängen och vaknade med ett saltsug men ingen ork att ta oss till någon marknad eller frukostställe. Det blev en snabbhandling på supermarketen dörren bredvid, och dukade strax efter upp frukostfest med chokladcroissanter, toasts, äggröra, bacon, juice och kaffe. Träffade sen upp Carro vid Brick lane för mer kaffe och tog mig hem med en såndär stadscykel som man hyr. Här är det gratis första halvtimmen. Älskar att cykla. Och sol var det med! 
 
Lustigt att det alltid ska vara sol när jag är som tröttast. Well. Det är inte som jag vågar klaga. Regn har jag sett alldeles för mycket av denna "sommar".
Kommentera inlägget här: