Londorama

Troubles and compliments

Kategori: Allmänt

Idag fick jag en komplimang på jobbet. Eller en och en halv. Det var verkligen välbehövt. Hade just blivit blockad från kassan, och när jag gick upp till admin var det inte bara ett fel jag hade gjort förra passet, utan tre... Kändes inget vidare.

Sen kom jag ner och en team leader sa att jag jobbade väldigt bra och undrade var jag jobbat tidigare. När jag sa att jag bara var temp till september sa han att de inte hade råd letting me go.

En minut efter det här frågar min manager (som jag haft en känsla inte gillar mig) vad mitt kontrakt är och om jag jobbat på H&M förut. När jag säger nej, men jag har jobbat på topshop frågar hon först vilken, och sen mumlar hon "ahh, thats why." Vet inte riktigt vad det betydde, men tar det som något positivt. 
 
 
 
Klippte mig i onsdags, från långt till rufsig bob. De enda som kommenterade på jobbet var killar. Nej, en annan teamleader också. Ändå intressant. Missunsamhet/bitchiness/ignorans av tjejjerna? Tycker det ger en vänlig atmosfär att kommentera sådana saker, så är glad för killarna på jobbet!
Kommentera inlägget här: