Londorama

Wishlist

Kategori: Allmänt

Jag jobbar på en mental önskelista. Det jag allra mest vill ha är en smart telefon jag kan kolla internet och lyssna på musik i. Men den köper jag till mig själv på fredag. Längtalängtalängta. Något jag just har köpt till mig själv är ett gymkort.

Att plugga kan vara en himla lyx, för i perioder har jag väldigt mycket tid över och styr mitt eget schema en hel del, vilket gör att jag har tid över både mornar o kvällar att gå på pass eller gymma. Vilket ger mig välbehövd energi i vintermörkret. För att inte tala om hur mycket bättre jag sover. Den här veckan hade vi bara en föreläsning och en handledning. Resten av veckan är fri för grupparbete. Alla grupper skulle skiva om ett mediums tekniska och kulturella form. Min grupp fick foto, och vi har valt att gotta ner oss i utveckling av retuschering, och själva tekniken bakom. 

Om några timmar ska jag på en gym introduktion/genomgång. Im gonna sweat! 
Kommentera inlägget här: