Londorama

Nostalgia

Kategori: Allmänt

Det var så länge sen jag bloggade så jag kom inte ens ihåg mitt lösenord...

Well. Kollade igenom bloggen och kollade vad jag hade för mig för ett år sen. I februari förra året visade jag bilder på gröna gräsmattor och bristande knoppar. Det var regn och sol och jobbluncher utanför westfield. Födelsedag med paket skickade från sverige. Det var låssmed-drama, utforskande av chinatown och en längtan till min parisresa i mars. Denna bild kommer från 22/2 2011. Jag, Julia och Sabina hade varit och ätit sushi och shoppat loss på en kinesisk liten butik.



Jag är av uppfattningen att man bör leva i nuet. Varför jag då postar denna nostalgitripp är att ska tillbaka till London :) en vecka från idag. Självklart blir jag sugen på att blogga då. Min flytt till London var det som fick igång mitt bloggande och hör därför ihop starkt med staden. Håller tummar för gröna gräsmattor och bristande knoppar...

Vi hörs!

KOMMENTARER:

  • Jules säger:
    2012-03-25 | 18:03:03
    Bloggadress: http://juliaanna.blogg.se/

    Även om det var hundra år sen känns det som igår... Du är en otroligt fin vän som jag värderar högt. Xxx

Kommentera inlägget här: