Londorama

Feed the excitement

Kategori: Allmänt

Jag gillar förnyelse, variation och jag gillar att testa nya saker. Jag har lätt att bli jättepeppad vid uppstart av nya projekt. Men sen är det de där med att fortsätta peppa sig själv, särskilt när det inte går spikrakt uppåt. Av någon anledning skäms jag när det inte går tipp topp och spikrakt. Så dumt! Såklart SKA vissa saker vara svårt. Såklart kan man be om hjälp. Såklart ska man inte känna sig dum att man inte kan klara allt på första försöket.

Nu ska jag sluta skämmas för att jag kommit på efterkälken i min distanskurs. Och inte ge upp! Sen ska jag be fisk-tjejen på jobbet om hjälp med Illustrator för det är fanken inte en sån piece of kaka. Men vad gör det? Kommer vara desto stoltare när jag förstår mig på det.

Ska skapa en logotyp för ett gym med inriktning på kampsporter och tai chi. Så har googlat kinesiska tecken och samurajsvärd och skissat för hand. Kollat lite på tutorials för Illustrator och dessutom en webblektion om kamerans tekniska apparatur. Känner mig en smula smartare. 

Ska återhämta min Qí nu. Kram!




 
Kommentera inlägget här: