Londorama

Mathäng

Kategori: Allmänt

Igår var vi på lilla baren på Riche där det var nån fest för musiktidningen Gaffa. Adam Tensta var där och spelade skivor. Bra hiphop.  

Idag blir det utgång men mest en massa mat. Känns som jag planerar hela dagar runt att äta. Men sen är ju mat väldigt trevligt. Ännu trevligare är det att träffa folk över en mumsbit. Och ganska effektivt att göra två saker samtidigt, tycker ni inte? Särskilt när jag försöker hänga så mycket som möjligt med folk innan jag åker tillbaka till London. Dagens matplaner är

Lunch på organic green med syster och bror (vegetariskt + organiskt + ekologiskt)
Afternoon tea på classic tearoom med Anna (scones + pianomusik + barock-slotts-möbler)
Ev middag med Julia o Frida

Därimellan lite högskoleprovsplugg och framtidsplaner. Anna borde snart börja få betalt som min personliga syo.
På kvällen blir det utgång på Robyns klubb tutti frutti på fotografiska. Förra året när hon hade klubb på strand var det helvetiska köer. Vi tänkte vara där åtminstone 30, 40 min innan det öppnar. För att hålla värmen lär det bli dubbla lager leggings, dubbla halsdukar och absolut ingen vårjacka. En kaffetermos spetsad med baileys vore ju inte heller fel...

Kommentera inlägget här: