Londorama

Changes

Kategori: Allmänt

Länge sen bloggen! Har hunnit haft breakdown på jobbet, haft snack med supervisor och manager om att gå ner i tid, om att sluta.. men tillslut kände jag att jag ändå vill stanna kvar. Har fått jättebra feedback från flera personer och börjar precis komma in i Topshop så jag vill ge järnet där ett tag! Tycker vårt jobb ändå är hyfsat varierande och att vi får jobba med rapporter som bästsäljare och zero-sellers ger en känsla av ansvarstagande som också är kul.

Har flyttat idag. Till ett hus i Aldgate East. Delar med fyra svenska tjejjor. Känns så skönt att äntligen få packa upp min väska. Känns inte som jag landat förren nu... eller tja.. typ imorn. Idag har jag sprungit runt och försökt köpa sängkläder, vilket INTE är det lättaste här. Pallar inte åka ut till IKEA så har sprungit på Primark, M&S och H&M home för att hitta duvet cover och sheets. Det finns typ inte normala lakan här?! Alla är "fitted" dvs. att de har resår i hörnen så de sitter runt själva sängramen.

Ehm... Ska ta en dusch nu. Duschen på förra stället hade världens minsta stråle när man hade på varmvatten så det var en riktig challenge att tvätta håret där!

Ska ta kort så snart jag kommit lite i ordning. Jag bor på ett loft, över kök/vardagsrummet. Riktigt mysigt med sluttande tak med stora fönster på. I vardagsrumet har vi två soffor, soffbord och matbord med stolar. Känns som ett hem :)
Kommentera inlägget här: