Londorama

Love at first Jeans

Kategori: Allmänt

Jag använder inte jeans ofta. Jag äger färre än handens fem fingrar. Eftersom jag använder detta plagg så sällan känner jag inget tålamod att leta efter jeans. Eftersom jag letar så sällan har jag ingen aning om vilket märke eller modell jag passar i. Jag har ingen aning om ens vilken storlek jag har på jeans. Tanken att testa par efter par i trånga provrum ger mig kalla kårar.

Men igår. Omringat av ljuva vårtoner - mintgrönt och aprikos - hänger ett par ljust klorblekta tighta jeans med hög midja. Och banne mig satt de som gjutna. Tror inte jag kommer använda något annat närmsta månaden. Tack Divided!

Igår hade jag på mig dem när jag och Anna skulle ta en drink på lilla hotellbaren/malmen och plötsligt förstod jag grejjen med jeans. Det är ju ett fantastiskt plagg. Jag har lite känt att det borde finnas fler mellanting mellan partyblåsa och mjukisbyxor i min garderob. Det man använder för att se snygg och proper ut men utstrålar att man inte trying too hard. Jeans is it! 
 



Always on the road...
Kommentera inlägget här: