Londorama

Dance the night away

Kategori: Kultur

Helt sliten idag fast vi inte ens gick ut igår... Blev en liten mini efterfest hos Elinors pojkvän igår efter eurovision. Så himla fräsch o snyggt inredd lägenhet, typ fem minuter från Harrods. Inte så konstigt att den var så snygg iofs, när han jobbar med att köpa o styla lägenheter. Han hade inbyggda spotlights i golvet hela hallen, köket och vardagsrummet tror jag. Blev så himla mysigt ljus, precis som man skulle haft värmeljus hela vägen på golvet.

Jag o Elinor gick runt som i en dimma på Brick lane marknaden idag. Mysig lunch på solig uteservering men usch va trött jag var. Försökte väcka mig med färskpressad apelsin/äppel/jordgubbsjuice men blev trött igen av värmen. De hade flera matstånd som verkade spännande, men då var vi redan proppmätta.







Nu har jag varit hemma och tagit en timmes nap o en dusch. Ska möta upp Carro på hennes jobb och sen ska vi på ett house event på en nattklubb. Hoppas vi hinner se wacking/voguing performance o showcase av en av Madonnas koreografer.



Kul förresten på eurovision igår att UK:s kille hade bytt dansare, koreografi och klädsel på dansarna! Blev verkligen till det bättre, men hur gick det egentligen för honom? Var inte så engagerad i poängräkningen när Sverige inte var med...

KOMMENTARER:

  • Lena säger:
    2010-05-30 | 22:07:40

    Han kom sist (10 poäng)...

Kommentera inlägget här: