Londorama

Packan är väskad

Kategori: Allmänt

Okej. Pass, boardingkort, betalkort, oyster.
En nyinhandlad o väldigt varm mössa för vinterkylan.
En del hemligheter och juligheter.
Kamera, mobil o dator är laddade. Jag är laddad.
Morgondagens kläder är utvalda, och frukostmatsäck är fixad.
Väckarklockan ställd.

Jag hoppashoppas Ryan inte mäter eller väger min väska imorn. Jag tror jag använt väskan som handbagage förut, men har inte mätt den. Skulle va så grymt surt att få betala straffavgiften, som är på £35. Särskilt ironiskt (men typiskt ryan air) när det är dubbla priset av flygbiljetten...

8.40-11.50 Stansted - Skavsta
Väckarklockan ställd på 04.00, oh då tar jag mig ändå lyxen att ta expresståget o inte bussen till flygplatsen.

Lite sömn kanske?


Idag var en underbart fin dag. Krispigt höstkall, men upptinande i solen. Höstjackan börjar bli lite för kall, men ändå svårt att låta bli att le när himlen lyser klart blå.   
Kommentera inlägget här: