Londorama

Back and away

Kategori: Allmänt

Hej världen!
Jag är tillbaka. Jag överlevde. Jag har tagit mig ur min hemtentabubbla. Seriöst, denna vecka har jag:
Inte tvättat håret, inte lagat mat, inte tvättat, ätit stört dåligt och oregelbundet. Jag har inte gett mig tid att sminka mig eller lyssna på musik. Jag började nästan gråta när pendeln var försenad i måndags. Igår satt jag sex timmar i sträck i skolbibblans tysta del utan att varken gå på toa eller ta paus för att äta. Min kost bestod av chokladdigestive och falukorvsmackor som jag smulade i mig så tyst som möjligt för att inte störa alla andra tentapluggare. (jag tog bort en del av den krispiga salladen för den lät lite väl mkt....)

Herregud. Känndes imorse som jag varit ute o campat. Ofräsch och smutsig kände jag mig.   

Så idag har jag gjort allt det där jag inte hunnit med. Och i motsats till allt stillasittande var det så skönt att göra praktiska saker. Städa, tvätta, laga mat. Sen en lång dusch på det. 

Ikväll jobbar jag. Sen tar jag semester. Min belöning till mig själv - långweekend till London. Tillbaka på onsdag. Finns inte bättre avkoppling än att resa bort.

Puss!

KOMMENTARER:

Kommentera inlägget här: