Londorama

Movement

Kategori: Allmänt

Nästa helg kommer bli jättemysig, mamma kommer på besök. Längtar redan! I veckan läser vi om genusperspektiv i medier, känns som det mest aktuella vi läst. Och hurra, allt på svenska! Jag ska träffa studievägledare imorn. Tom hade dubbelbokat sig i fredags så jag fick bara en kortis, så vi fortsätter diskutera studieval o framtid imornbitti.
Vad mer? Jo, jag har hittat en bostad. Flyttat i princip alla saker under veckan, men flyttar in på riktigt imorn då jag sover första natten i huset i älvsjö/bandhagen. Kommer få väldigt nära skolan, 3 stationer med pendeln. Är en delad bostad/inneboende så kommer inte få eremitkänslor, men herregud vad skönt det ska bli med ett eget rum. Har bott väldigt trångt i långa perioder senaste tiden med hälften av mina saker nerpackade. Nu får jag plötsligt en stor byrå och en gigantisk trippelgarderob med spegeldörrar = all världens utrymme till böcker och kläder som legat nerpackade + spegelvägg att dansa mot.
Kommentera inlägget här: