Londorama

Vurmar för tjocksockar

Kategori: Allmänt

Attans! På en timme har det gått från helsol till helmolnigt. Hade lyckligt letat fram mina blå/vitrandiga shorts. Börjar av någon anledning alltid tänka på glass när jag ser dem. Nu har jag bytt om till något höstigare. Jag gillar lager på lager. Lite som ett pussel, man kan ta bort bit för bit eller klistra på allt eftersom. Det finns så många sätt att variera en enkel klänning på. Idag klär upp min klänning för höstkylan med en lös tröja över, en varm schal och långa tjocksockar. Tjocksockar i knähöga moddeller ska jag köpa på mig några par av och bo i i höst. 

 

Ska strax iväg för pluggdag nr. 2 på Vurma med Mimmi från min klass. Caféet har jättegoda mackor o sallader o blir så glad av deras förkärlek till kitsch och färgrika, mönsterklaschande inredning. Got to love när mackorna har namn som snyggve, ragata och bästis.
Kommentera inlägget här: