Londorama

107.5 på solidaritet

Kategori: Allmänt

I fredags var jag, Julia, Alex och två till av Julias kompisar (jag och namn!!) på Solidaritet. Innan dess hade jag och Julia lite catch-up time på Skybar med drinkar och rosépremiär. På Solidaritet var det Dj Svengberg från radio 107.5 som styrde upp och det var musik precis i min smak. Dansade nonstop i flera timmar.



Inte så konstigt då att när jag kikar på radiokanalens topplista över de bästa (107 och en halv) danslåtarna finns många på min favoritspotifylista. Förläng helgen med dessa. Här är topp tio;  

1 AVICII LEVELS
2 ATB 9 PM UNTIL I COME
3 GURU JOSH PROJECT INFINITY 2008
4 TIM BERG & AVICII SEEK BROMANCE
5 RIHANNA ONLY GIRL (IN THE WORLD)
6 NAUSE MADE OF
7 DAVID GUETTA & SIA TITANIUM
8 KLEERUP & ROBYN WITH EVERY HEARTBEAT
9 EDWARD MAYA & VIKA JIGULINA STEREO LOVE
10 ERIC PRYDZ CALL ON ME

KOMMENTARER:

  • Alina säger:
    2012-03-26 | 17:25:28
    Bloggadress: http://gretalina.blogg.se/

    SÅ HIMLA SNYGGA TJEJER! (jo, det behövdes till och med caps lock på det)

Kommentera inlägget här: