Londorama

Pack it up

Kategori: Allmänt

Så mycket packande blev det inte under dagtid idag. Solen sken. Jag träffade Anna för fika och soldyrkande. Satt i bara linne! Köpte en sjal på Glitter och ett linne på Gina Tricot. (Som att jag behövde mer att packa...) Sen lagade jag mat med syster, mexikanska wraps med bönröra, zucchini och paprika. Mums! Först efter efterrätten började jag snegla på alla mina kläder jag ville få med och fick panik. Aldrig att allt skulle rymmas. Dags att prioritera bort. Första högen med "det här skulle jag vilja få med" såg ut såhär:


En timme senare har jag försökt strukturera upp högen och håller andan. Det vikta bara måste få plats...


Ytterliggare en timme senare kan jag äntligen andas ut. Väskan går att stänga. Vilken seger!


Nu blir det sova sött. Puss o god natt!
Kommentera inlägget här: